Oznámení
Smazat vše

říjen 4. týden

 

Miloš Novotný
Spoluautor Admin
Přidal se: před 3 roky
Příspěvky: 113
Úvodní téma  

Pojďme se, jako již tradičně na konci týdne, podívat na doporučené stránky z metodik:

Agáta: písmeno P; strany 38–43

Uvolňovací cviky: strany 20 až 22

Matýsek: číselný obor 1–5; strany 36 až 39

Oskar: dokončování kapitoly Podzim, strany 15 až 17

 

Napsali byste nám do odpovědi:

Jak jste využili foto stránku? (strana 16)

Jak se vám daří pracovat s opakovací myšlenkovou mapou ? (17/1)

Jak funguje aplikované čtení v Oskarově prvouce?

 

Užijte si zasloužené podzimní prázdniny.

Zdraví a děkuje

Miloš Novotný

Toto téma bylo změněno před 3 roky uživatelem AMOS

Citace
Miloš Novotný
Spoluautor Admin
Přidal se: před 3 roky
Příspěvky: 113
Úvodní téma  

Hezký dobrý den všem.

Ve školním roce 2020/2021 máte za sebou prodloužené podzimní prázdniny. Vaši žáci se vám však do škol nevrátí. Budete pokračovat v distanční výuce. 

Na konci minulého týdne jsem nabádal k úvahám. Pokud jste se těmito myšlenkami zabývali, máte náskok.

Asi přemýšlíte o systému realizace distanční výuky v 1. ročníku.

Do přílohy jsem vám vložil inspiraci z Kanady z provincie Ontario. Učební plán pro rodiče na uplynulý týden. (Materiál mi poskytli rodiče, jejichž dítě zde plní školní docházku.)

Jsou zde nejen popisy aktivit a skupinová setkání na Teamsech, ale i individuální konzultace (1 x týdně 20-30 minut na žáka).

A právě zařazení tohoto způsobu vedení distanční výuky vám chci nabídnout k úvaze.

Vycházím z vlastní zkušenosti. Od července "doučuji (vyučuji)" žáky 1. a 2. ročníku formou distanční výuky. (Ano, počet mých žáků je menší než máte ve třídě.)

"Výukovou jednotku" mám rozvrženou: 30 až 45 minut pro žáka + 5 až 15 minut pro rodič

V části věnované žákovi se postupně věnuji rychlé diagnostice znalostí a dovedností, výkladu nejdůležitějšího učiva, které žáka v následujícím období čeká s ohledem na skutečnosti zjištěné předchozí diagnostikou.

S rodiči v krátkosti proberu všechny úkoly i s jednoduše popsanými metodickými postupy.

Jsem si vědom toho, že ve třídě s 25 prvňáky je individuální přístup časově náročný. Ale lze jej realizovat jednou za 14 dní. Lepší takto než vůbec.

Ve třídě s počtem žáků okolo 17, při časové dotaci 20 až 30 minut na žáka, je to realizovatelné.

Zvažte námět.

Ať se vám i těchto dobách ideálně daří.


OdpověďCitace