Hezký dobrý den, přátelé,
tak máme za sebou první celý týden vzdálené výuky.
Na tuto situaci jsme zareagovali zahájením online výuky na YouTube kanálu Online výuka: https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=online+v%C3%BDuka
Ve výuce jsem zvolil opakovací strategii. Rodiče se učí doma nastavovat "vzdělávací režim", proto bylo učivo voleno tak, aby pro většinu z vás bylo opakováním.
Prošli jsme písmeno B a začali Č. Udělali 3 stránky v Písance a 2 strany kapitoly Jaro v Prvouce. V příštím týdnu dokončíme písmeno Č a probereme větší část písmena Ž. V Písance bych chtěl probírat jednu stranu denně a v Prvouce dvě strany za týden. Budeme vyučovat i v sobotu.
I když můžete sledovat moji nervozitu a "paniku" v přímém přenosu, dostáváme v mailech pozitivní ohlasy.
Prosím, čím bychom mohli online výuku ještě obohatit?
Zdraví a děkuje
Miloš Novotný
Dobrý den,
po tomto týdnu musím říci, že mám od rodičů kladnou zpětnou vazbu, velmi oceňují hlavně výuková videa.
Ivana Hanušová
Hezký dobrý den přátelé,
pojďme pokračovat v práci se vzdělávacími materiály AMOS. V tomto období byste mohli být zhruba zde:
Agáta: Slabikář 2; písmena Ž, Ř; strany 24 až 29 (Vyslovování Ř! Nyní se ukáže, jak byla efektivní práce učitelů, logopedů, rodičů a žáků během logopedické intervence od mateřské školy do dnešních dnů. Pokud nenastává posun, je nutné rodiče upozornit na to, že nyní se to ještě s chybnou výslovností dá nějak zvládnout, ale příští rok ve 2. ročníku, ve spodobě hlásek na konci a uvnitř slov, kde je při odůvodnění nutné slyšet sebe sama při výslovnosti, to bude už horší.
Písanka 2: strany 20 až 23 (Psaní dvojhlásek ou, au, eu. Ve videích jim říkám dvojkytičky. Vždy je vyslovuji při psaní jako hlásku, najednou. Ne po písmenech. Vedu žáky k tomu, aby dvojhlásku vnímali jako jeden obraz. I když se skládá ze dvou písmen. Toto vnímání nám ulehčí práci ve 2. ročníku. Pokud budeme žákům stále říkat, ou je písmeno o a písmeno u, tak se nesmíme potom divit, že žáci ve 2. ročníku nevidí dvojhlásku ou. Prostě jsme je to tak v 1. ročníku naučili a žáci si to zapamatovali.)
Matýsek: číselný obor 0 - 10;opakování; strany 52 až 56 (Opakování věnujte velkou pozornost. Počítání do 10 je základ pro další číselné obory. Ať mají žáci z čeho vycházet.)
Oskar: téma Jaro; strany 49 a 50 (Učit o jaru v době, kdy je stále sníh, jako letos, je asi obtížné 😀 )
Ať se vám ideálně daří.
Zdraví a děkuje
Miloš Novotný