Vážení vyučující,

rozhodli jsme se vám místo jednorázových webinářů poskytnout ucelenou podporu programem:

Učím s AMOSem v 1. ročníku

V rámci celoročního programu „Učím s AMOSem v 1. ročníku“ získáte přístup k metodickým námětům ve formě videí, která Vás budou provázet výukou se Čteme a píšeme s Agátou, Matýskovou matematikouOskarovou prvoukou po celý 1. ročník.

Program Učím s AMOSem v 1. ročníku byl úspěšně pilotován ve školním roce 2024/2025, kde se vzdělávání zúčastnilo více než 300 vyučujících 1. ročníku.

Na základě pozitivní zpětné vazby jsme se rozhodli ve školním roce 2025/2026 tento program zpřístupnit ZDARMA všem vyučujícím používajícím materiály AMOS v 1. ročníku.

Účastníci, kteří videa zhlédnou a vyplní stručné průběžné dotazníky, rovněž obdrží certifikát o absolvování vzdělávání.

Již nyní se můžete do programu přihlásit vyplněním formuláře zde:

Můžete si také prohlédnout úvodní videa programu:

Metoda tří startů (záznam ze školení 14. 5. 2024)

AMOS pro 1. ročník (záznam ze školení 14. 5. 2024)

Úvodní video programu PODPORA AMOS1 (2024/2025):

—————————————————————–

Autorská představení novinek

Zpřístupňujeme Vám zdarma všechny záznamy dosud odvysílaných autorských představení:

Výukový materiál představí spoluautor Mgr. Miloš Novotný.

Jak online autorská představení hodnotí účastníci?

„Skvělý lektor a jasné, stručné, přehledné představení nového materiálu.„

„Jsem ráda za nové materiály, které pomohou žákům, se kterými pracuji.“

„Bylo to velice zajímavé a dobře použitelné v praxi.„

„Nemusela jsem nikam dojíždět a seznámila se s dalšími možnostmi.„

„Moc mi představení pomohlo.„

„Ano, moc se mi to libilo. Je velmi důležité představit nové učební materiály. Ráda se seznamuji s učebnicí před tím, než ji budu používat. Všechna školení pana Novotného jsou na velmi kvalitní úrovni.“

„Bylo to skvělé, získala jsem nové informace, které určitě využiji.“

—————————————————————–

Jak hodnotili původní seminář AMOS jeho účastníci?

Seminář AMOS mi ukázal, jak lze elegantně a smysluplně propojit trio stěžejních předmětů pro prvňáčky přirozenou a hravou formou. Velmi se mi líbí ohleduplnost ke všem dětem a možnost nastavení rychlosti IC dle schopností dětí. Myslím, že většina dětí při té zábavě ani nepozná, že se učí.

Mgr. Hana Lipovská

Seminář byl zajímavý, poučný a donutil mě se zamyslet nad sebou a nad vlastními výukovými metodami. Obdržela jsem podněty, co bych mohla změnit, a dostala jsem šanci nahlédnout na některé didaktické postupy z druhé strany.

Mgr. Tereza Benešová

Po letech praxe v 1. třídě nebudu muset vyrábět a tvořit žádné pomůcky tzv. na koleně. Ve vzdělávacích a učebních materiálech AMOS je vše. Děkuji.

Mgr. Helena Krátká

Učebnice jsou vytvořeny velmi odborně, logicky a didakticky jsou jednotné. Líbí se mi dvojí stránkování, piktogramy, myšlenkové mapy, IC, pokusy… Vedou děti k samostatnému myšlení, k rozvoji paměti… Jsou velkým pomocníkem pro učitele, děti i rodiče.

Mgr. Jana Pavlíčková