zpět na příspěvek Online seminář „AMOS“
Velice děkujeme za Vaše ohlasy a za možnost je zveřejnit:
Seminář mi dal možnost pochopit systém výuky podle AMOSe, děkuji za skvělé promyšlení a propracování PROČ to tak vlastně je. Obrovskou pomoc mi to přineslo v období distanční výuky v tomto roce, kdy hlavně v 1. třídě to bylo úžasným přínosem pro mě i „MÉ“ děti a rodiče, kteří společně se mnou mohli takto lépe výuku zvládnout. 🙂 Za což Vám patří neskonalý dík. 🙂 Ještě jednou MNOHOKRÁT DĚKUJI.
Mgr. Lenka Fridelová
Výborný seminář pro komplexní náhled na využití, včetně konkrétních tipů z praxe. Nejen zajímavé, ale i propracované.
Mgr. Bc. Hana Častulíková
Seminář byl zajímavý, poučný a donutil mě se zamyslet nad sebou a nad vlastními výukovými metodami. Obdržela jsem podněty, co bych mohla změnit, a dostala jsem šanci nahlédnout na některé didaktické postupy z druhé strany.
Mgr. Tereza Benešová
Je vidět, že učebnice nevznikaly od stolu, ale vychází z praxe. Velmi oceňuji názornost, propojenost, souhlasím a těším se na sklonku své pedagogické praxe (ve školství pracuji od r. 1981) zažít ještě jednou poprvé.
Mgr. Blanka Kawanová
Seminář AMOS mi ukázal, jak lze elegantně a smysluplně propojit trio stěžejních předmětů pro prvňáčky přirozenou a hravou formou. Velmi se mi líbí ohleduplnost ke všem dětem a možnost nastavení rychlosti IC dle schopností dětí. Myslím, že většina dětí při té zábavě ani nepozná, že se učí. 🙂
Mgr. Hana Lipovská
Jako by mi někdo otevřel přivřené oči. Ve své dlouholeté praxi jsem dost věcí znala, ale nezamýšlela jsem se do hloubky. Proč, co a jak funguje. Pátý díl – pro mě nadstandardní. V dnešní době maximálně využitelné. Samostatnost dětí. Jsem nadšená. Těším se na šk. rok. Budeme číst s Agátou, počítat s Matýskem a zkoumat s Oskarem.
Mgr. Ludmila Bocková
Čekala jsem seznámení s učebnicemi, ale nečekala jsem, že to bude tak dokonale podrobné seznámení s jejich využíváním. Toto opravdu předčilo všechna moje očekávání. Na základě tohoto semináře jako bývalý metodik a současný Koordinátor ŠVP budu navrhovat zařazení těchto učebnic do výuky v prvním, po vyzkoušení i v dalších ročnících.
Mgr. Iveta Doležalová
Seminář byl pro mne velice zajímavý. Byl pro mne inspirací, zamyšlením a ujištěním i poučením. Pan Novotný je člověk na správném místě. Svou práci má jako své poslání a je vidět, že ji dělá dobře a rád. Vždy přišel na způsob, jak pomoci všem dětem, aby učivo pochopily všechny děti a získaly ještě sebevědomí. Učební materiály jsou moc hezky propracované a na sebe navazující. Smekám, jak perfektně vymyšlené.
Helena Jakešová
Seminář AMOS byl moc fajn, našla jsem spoustu zajímavých nápadů a inspirací. Pracuji ve speciální škole, kde určitě využijeme některé pracovní listy či jejich části. Našla jsem zde i mnoho podnětů pro tvorbu vlastních pracovních listů pro naše děti s MP. Velmi se mi líbila mockrát opakovaná věta, že „každý má právo to pochopit někdy jindy“. Tak trochu mi to vždy připomnělo motto naší organizace „jsme různí, ale patříme k sobě“. Děkuji.
Mgr. Zdeňka Pechačová
Po letech praxe v 1. třídě nebudu muset vyrábět a tvořit žádné pomůcky tzv. na koleně. Ve vzdělávacích a učebních materiálech AMOS je vše. Děkuji.
Mgr. Helena Krátká
Tato ucelená řada je perfektní, děti se naučí velmi rychle orientovat v pracovních sešitech, interaktivní učebnice doplňuje skvěle učivo, není potřeba kopírovat další materiály, všeho je na procvičování dostatek, a děti tyto učebnice velmi baví, i pojmenování učebnic nám vyhovuje, hlavně jsme vše ocenili v on-line výuce. Seminář je velmi dobře sestaven a pomáhá nám zkušenějším učitelům s první třídou i začínajícím učitelům. Promyšlené a navazující části, prostě skvělá práce pana Novotného a celého týmu NOVÉ ŠKOLY. Děkuji mnohokrát.
Mgr. Renáta Danicsová
Vše se mi moc líbilo. Učebnice jsou vytvořeny velmi odborně, logicky a didakticky jsou jednotné. Líbí se mi dvojí stránkování, piktogramy, myšlenkové mapy, IC, pokusy… Vedou děti k samostatnému myšlení, k rozvoji paměti… Jsou velkým pomocníkem pro učitele, děti i rodiče.
Mgr. Jana Pavlíčková
Moc za vše děkuji.
Seminář se mi moc líbil, hlavně proto, že jsem mohla vyposlechnout nejen jak učit, ale hlavně proč zrovna tímto způsobem. Nepoznala jsem za svoji kariéru jiné učebnice, kde by bylo vše takto důmyslně propojeno.
Mgr. Šárka Ježková
Úžasné je využívání znalosti „čtení“ od samého začátku.
Velmi oceňuji přístup lektora, který mnoho umí, ale má snahu lidsky předat. Určitě všichni známe a prošli jsme mnohá školení, také s lidmi, kteří kdysi učili, ale patrně již na tento fakt zapomněli. A hrají si pouze na důležité vědátory a nějaký „vyšší level“. Jejich školení a kursy bývají nudné s přínosem 0, pouze s nějakou pomyslnou čárkou za účast. Tady jsem rozuměla všemu řečenému, pochopila mnohé, které by mě v praxi asi nenapadlo. Spousta věcí, které jsem doposud neznala, mě takhle v květnu po distanční výuce v 1. třídě znovu dokázala nadchnout a jakýmsi způsobem dodat úsměv a touhu… Jejda, ale tohle je super nápad, to hned vyzkouším. Takže za mě naprosto skvělý materiál, dodal mi nejen množství nových informací, ale také sil a radosti. Díky za to.
Mgr. Hana Vavrečková
Seminář byl pro mě velmi přínosný. Za svou praxi už jsem vyzkoušela několik učebnic pro 1. třídu, zde se mi velmi líbí, jak je to vše promyšlené a propojené napříč všemi předměty. Úžasná jsou výuková videa, interaktivní cvičení, zkrátka je znát, že to vytvářel letitý praktik, který ví, o čem mluví!
Mgr. Alena Zöldová
Jedním slovem SUPER. Prostě podrobný, vysvětlující, s pohledem na jeden problém z více úhlů pohledu a v souvislostech, velice inspirativní a veden poutavým způsobem tak, že uběhne cca 90 minut jak nic. Oceňuji možnost zhlédnutí v podstatě kdykoli, protože si mohu kterýkoli úsek webináře stopnout, vrátit nebo pustit celý díl znovu pro plné pochopení.
Mgr. Hana Pospíšilová
zpět na příspěvek Online seminář „AMOS“