Vážení vyučující,
rozhodli jsme se vám místo jednorázových webinářů poskytnout ucelenou podporu programem:
Učím s AMOSem v 1. ročníku
V rámci celoročního programu „Učím s AMOSem v 1. ročníku“ získáte přístup k metodickým námětům ve formě videí, která Vás budou provázet výukou se Čteme a píšeme s Agátou, Matýskovou matematikou i Oskarovou prvoukou po celý 1. ročník.
Program Učím s AMOSem v 1. ročníku byl úspěšně pilotován ve školním roce 2024/2025, kde se vzdělávání zúčastnilo více než 300 vyučujících 1. ročníku.
Na základě pozitivní zpětné vazby jsme se rozhodli ve školním roce 2025/2026 tento program zpřístupnit ZDARMA všem vyučujícím používajícím materiály AMOS v 1. ročníku.
Účastníci, kteří videa zhlédnou a vyplní stručné průběžné dotazníky, rovněž obdrží certifikát o absolvování vzdělávání.
Již nyní se můžete do programu přihlásit vyplněním formuláře zde:

Můžete si také prohlédnout úvodní videa programu:
Metoda tří startů (záznam ze školení 14. 5. 2024)
AMOS pro 1. ročník (záznam ze školení 14. 5. 2024)
Úvodní video programu PODPORA AMOS1 (2024/2025):
NOVINKA PRO 2. ROČNÍK
Nově můžete ROZVÍJET ČTENÁŘSKOU A PISATELSKOU GRAMOTNOST
v ideální návaznosti na Čteme a píšeme s Agátou pro 1. ročník
s novými pracovními učebnicemi AMOS Český jazyk 2
K nákupu v rámci akce zdarma pro Vyučující:
• AKREDITOVANÝ WEBINÁŘ zdarma (v hodnotě 4 990 Kč) v rozsahu 16 vyučovacích hodin vedený spoluautorem materiálů Mgr. Milošem Novotným, který Vás bude provázet výukou během celého školního roku tak, abyste měli vždy k dispozici aktuální praktické informace do výuky
• METODICKÉ NÁMĚTY ve formě přibližně 160 videí, která provázející výukou; videa Vám nabídnou konkrétní možnosti podpory aktivní práce dětí, aby je výuka vedla k samostatnému myšlení, vzájemné spolupráci, vrstevnickému učení, k poctivému sebehodnocení a reflexi, k badatelství a zároveň rozvíjela schopnosti argumentovat, prezentační dovednosti a využívala dramatizaci.
Autorská představení novinek
Zpřístupňujeme Vám zdarma všechny záznamy dosud odvysílaných autorských představení:
- Knihovnička ke Slabikáři AMOS – čtu celé knížky už od 1. ročníku
- AMOS PLUS pro 1. ročník – rozvíjejte aplikované čtení, psaní, počítání a prvouku již od prvního písmene
- MIUč+ Zdokonalujeme postřehování – zlepšujte soustředění a krátkodobou paměť dětí
- MIUč+ k tisku Plánujeme cestu s Agátou pro 1. až 4. ročník – pomáhejte Agátě najít správnou cestu a rozvíjejte tím orientaci v prostoru
- Čtenářské základy – nabízející Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podobě
Výukový materiál představí spoluautor Mgr. Miloš Novotný.
Jak online autorská představení hodnotí účastníci?
„Skvělý lektor a jasné, stručné, přehledné představení nového materiálu.„
„Jsem ráda za nové materiály, které pomohou žákům, se kterými pracuji.“
„Bylo to velice zajímavé a dobře použitelné v praxi.„
„Nemusela jsem nikam dojíždět a seznámila se s dalšími možnostmi.„
„Moc mi představení pomohlo.„
„Ano, moc se mi to libilo. Je velmi důležité představit nové učební materiály. Ráda se seznamuji s učebnicí před tím, než ji budu používat. Všechna školení pana Novotného jsou na velmi kvalitní úrovni.“
„Bylo to skvělé, získala jsem nové informace, které určitě využiji.“
—————————————————————–
Jak hodnotili původní seminář AMOS jeho účastníci?
Seminář AMOS mi ukázal, jak lze elegantně a smysluplně propojit trio stěžejních předmětů pro prvňáčky přirozenou a hravou formou. Velmi se mi líbí ohleduplnost ke všem dětem a možnost nastavení rychlosti IC dle schopností dětí. Myslím, že většina dětí při té zábavě ani nepozná, že se učí.
Mgr. Hana Lipovská
Seminář byl zajímavý, poučný a donutil mě se zamyslet nad sebou a nad vlastními výukovými metodami. Obdržela jsem podněty, co bych mohla změnit, a dostala jsem šanci nahlédnout na některé didaktické postupy z druhé strany.
Mgr. Tereza Benešová
Po letech praxe v 1. třídě nebudu muset vyrábět a tvořit žádné pomůcky tzv. na koleně. Ve vzdělávacích a učebních materiálech AMOS je vše. Děkuji.
Mgr. Helena Krátká
Učebnice jsou vytvořeny velmi odborně, logicky a didakticky jsou jednotné. Líbí se mi dvojí stránkování, piktogramy, myšlenkové mapy, IC, pokusy… Vedou děti k samostatnému myšlení, k rozvoji paměti… Jsou velkým pomocníkem pro učitele, děti i rodiče.
Mgr. Jana Pavlíčková