Zpět na úvodní stránku, nebo zpět ke 3. části semináře.

Video s 4. částí seminářemůžete sledovat zde:

Doporučení: Kvalitu videa je možné změnit přes ozubené kolečko v pravé části spodního panelu videa. Video je také možné přepnout na celou obrazovku kliknutím na ikonu v pravém dolním rohu videa.

Ponechali jsme k dispozici vybrané komentáře účastníků semináře.

Pokračovat na 5. část semináře

42 komentář

  1. Dobrý den,
    Moc děkuji za možnost shlédnutí reprízy z loňského semináře a za seznámení se souborem vzdělávacích materiálů AMOS pro 1. třídu. Výuková videa jsou krásně zpracována a jsou pro mne velkým přínosem. Učebnice a pracovní sešity v naší škole používáme a jsem ráda, za každou další informaci a možnost vzdělání.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Radka

  2. Dobrý den,
    pozorně jsem sledovala všechny díly semináře. Moc děkuji za možnost seznámení se s uceleným a promyšleným souborem vzdělávacích materiálů AMOS pro 1. třídu. Plně souhlasím s komentáři paní učitelek. Připomínají mi správně namíchaný koktejl didaktických metod a postupů, okořeněný velkou láskou k dětem, respektem k  jejich duši, osobnosti a individualitě, podávaný společně s cennými zkušenostmi nabytými dlouholetou pedagogickou praxí a co je také důležité- s ohledem na potřeby soudobého učitele.
    V příštím školním roce jasná volba.
    S pozdravem a přáním pevného zdraví a dalších tvůrčích nápadů
    Vlaďka

  3. Dobrý den,
    moooc Vám děkuji za ucelený a velmi pečlivě připravený seminář, za provázanost a návaznost učiva jednotlivých ročníků. Jsem velice nadšená ze všech materiálů a věřte, že přestože již učím hodně dlouho, byl tento seminář pro mne velice přínosný.
    Přeji Vám pevné zdraví a ještě jednou moooc děkuji.
    Miroslava Šestáková

  4. Dobrý den,
    děkuji za skvěle připravený seminář . Oceňuji pokusy v prvouce, opravdu ze zkušenosti vím, že děti velice baví. Také se mi líbí použití samolepek, které nahradily stále hledané lepidlo, i když máme ve třídě náhradní.
    Zkusila jsem dětem v pátém ročníku pouštět obrazové a komentované postupy při konstrukčních úlohách z geometrie, ale měla jsem problém s hlasitostí zvuku.
    Děkuji Vám za všechny informace, které určitě obohatí moji činnost.
    Jiřina Podpěrová

  5. Děkuji za možnost sledovat seminář. Líbí se mi systém, zpracování a propojení učebnic. Až budu mít příští první ročník, ráda bych učila s Vašimi materiály. S přáním hezkého dne

  6. Přeji pěkný večer a děkuji za skvěle zpracovanou prvouku. Moc se mi líbí, že žáci si pracují rovnou s textem, který jsou schopni samostatně přečíst , prohlubuje se čtení s porozuměním a to je prostě úžasné. Děkuji R.H.

  7. Dobrý den, čtvrtá část byla opět skvělá, náměty na provedení myšlenkových map i pokusů opravdu neměly chybu. Moc děkuji.

  8. Dobrý den…opět skvělé, podnětné, nápadité, srozumitelné, dodržen gradient ( posloupnost)…Děkuji , přeji pevné zdraví….. Anna

  9. Děkuji za skvělé semináře. Jsem hrozně ráda, že jsem mohla tyto semináře zhlédnout. V žádném případě to nebyla ztráta času. Učebnice a materiály pro 1. ročník jsou pro mě jasná jednička. S pozdravem a přáním pevného zdraví Eva Dostálová

  10. Dobrý den,
    opět úžasný seminář, který jsem měla možnost vyslechnout. Vše je propracované, provázané. Věřím, že děti se rády učí a těší do školy, nebojí se (nebo rozhodně ne tolik). Jste opravdu správný člověk na svém místě. I já Vám přeji pevné zdraví, mnoho dalších super nápadů, splněných přání a radosti kolem sebe.
    Příští rok bych měla mít 1. třídu a určitě se mi poznatky, které jsem se dověděla, budou hodit, :-). Kolegyně již pracují s Matýskem a jsou také velmi spokojené, těším se na nové změny.
    S pozdravem J. Skokanová

  11. Děkuji za skvělý seminář. Těším se, až tyto poznatky využiji v praxi. Rohrichová

  12. Dobrý den,
    dnešní díl byl opět vynikající. Nadchla mne Oskarova prvouka – myšlenkové mapy, pokusy a mnoho dalších námětů do výuky. Děkuji.
    Jana Šmídová

  13. Vážený pane Novotný, děkuji Vám mnohokrát za tento krásně ucelený soubor materiálů. I když už jsem v praxi nějaký pátek, tak jsem to speciálně letos v rámci distanční výuky velmi ocenila. Úžasné malé knížečky na zdokonalování čtení byly velmi hojeně používány a nyní již s přehledem brázdíme 3. slabikář a užíváme si čtení s porozuměním. Kdyby byla možnost letní školy, ráda se zúčastním. Ještě jednou moc děkuji a těším se na další skvělé materiály. Anna Tittlerová – ZŠ a MŠ Vyskytná nad Jihlavou

  14. Další část opět nezklamala a jen mě ujistila, jakým směrem určitě půjdu. Didakticky jsou materiály naprosto dokonalé a mně nezbývá jen nic jiného, než dodat: „Klobouk dolů za vaši práci! Děkuji. „

  15. Děkuji za celý webinář. Mnohé poznatky osvěžili moji paměť..některé mě posunuly dál, některé mě poučily, některé ujistili v tom, že děláme svoji práci dobře…a jsem ráda, že pro naše děti, žáky..vznikl takhle ucelený a promyšlený soubor učebnic. Díky.
    Pane Novotný, slovo „přemyklíkovala“…jsem už dlooooooho neslyšela..já ho též používám:)
    Děkuji ještě jednou a přeji Vám i Vašemu týmu hodně zdaru při další práci a samozřejmě pevné zdraví..
    ŠH

  16. Dobrý den,
    chtěla bych Vám moc poděkovat za úžasnou procházku souborem vzdělávacích materiálů. Úžasný seminář. Opravdu je to perfektně propracované a jak pro učitele, tak i pro děti velmi přehledné, zábavné a nápadité. A zařazení emocí, to je u dětí velmi důležité. Palec nahoru. Pokusy paráda. Mooc děkuji a přeji ať se daří 🙂
    Zuzana

  17. Děkuji ještě jednou za ucelenou nabídku informací o představovaných didaktických pomůckách. Jsem opravdu nadšená z toho, co jejich prostřednictvím nabízíte – jistotu a bezpečí, předvídatelnost a důvěru ve vlastní schopnosti žáků, zároveň je v nich ukryta i Vaše láska k povolání pedagoga i k dětem. Přesně to, co nejen ve vzdělávacím procesu, ale i v rodinách dnes dětem chybí. Ať se Vám i nadále daří Marie Šotkovská

  18. Moc děkuji, za krásný seminář, při kterém mi došly slova. Prostě je na vás vidět, jak moc máte rád děti a že jste učitel na správném místě. Moc vám fandím.

  19. Dobrý den, moc děkuji za dnešní seminář. Zařazení pokusů :o)). Jsem moc ráda, že jsem se účastnila těchto seminářů. Ještě jednou velké díky a přeji hezké dny.

  20. Dobrý den.
    Kolegyně výše se již ptala na obrázky pravidel ve větším formátu. Chtěla jsem se na totéž zeptat pro piktogramy předmětů, abychom rozvrh mohli mít ve stejném grafickém provedení jako v učebnici. Jsem nadšená z propojenosti mezi jednotlivými učebnicemi, jednotným grafickým stylem a logickým uspořádáním. Myslím, že tahle jednotnost pomáhá učiteli vytvořit dětem známé a bezpečné prostředí, ve kterém se dobře orientují. Skvělá je i podpora učitelů formou MIUč, karet a jiných pomůcek.

  21. Děkuji za velmi přínosný webinář. Je to poprvé v mé praxi, kdy to nepovažuji za ztrátu času. Velký diiiiiik.

  22. Dobrý den,
    i u poslední části tohoto semináře jsem si opět uvědomila, jaké jsem měla štěstí a nabídku tohoto semináře otevřela a využila. Velké množství nabízených možností, jak učit prvouku, část o emocích -opravdu odpozorované ze života. Díky. Závodná

  23. Dobrý den ,
    děkuji za inspiraci, pečlivé a podrobné vysvětlení. Myšlenkové mapy se mi líbí nejvíc . Doplňkové materiály ,interaktivní pomůcky – skvělé . Přeju hlavně zdraví .

  24. Dobrý den.
    Dnešní seminář byl opět skvělý a zase rychle uběhl. Moc se mi líbí provázanost s ostatními předměty. Pomocné linky nejen ve čtení, psaní, ale i v  matematice a prvouce – super. Zaujala mne kapitola práce s emocemi, skvělé využití myšlenkových map, Oskarovy pokusy – jak jste zmínil výběr podle kritérií – časově nenáročné a nenáročné na pomůcky. Jasné vzdělávací strategie. Moc děkuji. Přeji hezký den a hodně zdraví. M. Watorová

  25. Dobrý den.
    Děkuji Vám za provedení učebnicemi 1.ročníku po odborné stránce…vysvětlení jednotlivých poznámek, znaků, způsobů využití…atd. Jde o velmi povedenou sadu učebního materiálu, jsem „zralý kantor“ .-).
    Ale především si cením Vašeho lidského pohledu na výuku, vcítění se do pocitů dětí, což ve Vašem případě není pouhým teoretizováním od stolu.
    Proto jsou tyto postřehy a zkušenosti tak cenné..
    Od září zřejmě podle této sady budu učit – poprvé.
    Moc Vám děkuji za zprostředkování semináře touto formou v nekontaktní době . Snad koncem roku budeme jen vzpomínat, jak se tehdy ze dne stal počítač nejlepším kamarádem..:-).
    Přeji Vám hodně zdraví a chuti předávat dál…
    P.S. Děkuji ale už teď za videa v Matýskově matematice. Objevila jsem je a využívám stále.
    Přeposílám odkazy dětem, takže vlastně částečně učíte i v mé třídě :-).
    Tenčíková N.

  26. Dobrý den,

    děkuji za ucelený a velmi pečlivě připravený seminář. Líbí se mi provázanost a návaznost – harmonické vzdělávání.
    Přeji pevné zdraví a děkuji.
    Mirka Šímová

  27. Dobrý den, celý seminář se mi moc líbil. Chtěla bych se jen zeptat, jestli je v metodikách vysvětlen postup, tak jak jste ho tady popsal…aby učebnice dokázali správně používat i ti kolegové, kteří se semináře neúčastnili. Děkuji za spoustu přínosných informací a přeji hodně uživatelů Vašich učebnic, které jsou opravdu vyladěné.

    1. Dobrý den,
      v metodice je to popsáno, ale bez přesahu – bez osobních zkušeností a bez návaznosti na to, z čeho jsem vycházel. O seminářích právě říkám, že v nich uvádím především to, co se do metodiky nevejde a na papíře se nedá sdělit.
      S pozdravem
      Miloš Novotný

  28. Dobrý den, moc děkuji za výborné učební materiály. Učím na malotřídní škole, Agátu používám druhým rokem. Já i děti jsme nadšení. Zvlášť se mi osvědčila v této „koronavirové“ době. V telefonátu mi na otázku Jak se vám daří doma pracovat? jeden z  rodičů prvňáčka odpověděl: Mi vůbec, ale dcera jede v pohodě, se vším si ví rady, ví, co má dělat. … To bylo výborné ocenění Vaší i mé práce. Děkuji!!! Stejně tak moc děkuji za výuková videa a další materiály v IC cvičeních. Je to pro mě velká pomoc.
    Stejně tak pracujeme i Matýskem jak u nás na malotřídní škole, tak na naší plně organizované škole. Kolegyně také chválí. Agátu se mi však zatím nepodařilo prosadit, jsou zvyklé na původní řadu nakladatelství Nová škola a nechtějí měnit. Zkusím znovu vysvětlit výhody celé řady AMOS.
    Líbí se mi i zpracování prvouky. Vidím výborné využití ve spojených třídách – 1. a 2. ročník, krásné společné hodiny s vyšší náročností úkolů pro druháčky. Nabídnu vedení školy.
    Děkuji za seminář, byl výborný!! Přeji pevné zdraví a hodně spokojených dětí a kolegů při práci s Vašimi učebnicemi.
    Hedvika Kališová

  29. Dobrý den,
    lze u Vás samostatně zakoupit pouze Roto Abecedu a paměťové karty na vyvození básniček? Děkuji za odpověď.

  30. Dobrý den, všechny 4 části semináře mě velice nadchly. Přemýšlely jsme s kolegyní podle jakých učebnic učit a myslím, že máme rozhodnuto. Nastupujeme od září do 1. ročníku. velmi se mi líbily i Oskarovy pokusy, které budou určitě velkým zpestřením pro děti. Přeji hodně zdraví

  31. Dobrý den. Sice jsem z lékařské rodiny a tedy jsem měla úžasnou maminku zdravotní sestru. Když jsem se rozhodla pro „učitelování“, tak jsem naštěstí zažila ve svém životě jeden důležitý okamžik, který by se dal přirovnat procitnutí. Po x letech práce ve školní družině, jsem se na 2 roky mohla stát asistentem v 1. třídě u „starší PANÍ UČITELKY“. Během těchto 2 let jsem se naučila tolik, že žádný zavádějící učitel, by mi tolik zkušeností nemohl předat. Využívám mnoho z toho, co zde popisujete. Jsem nadšená z této řady, jelikož vidím ulehčení v přípravách na hodiny. Nikdo, kdo nepřipravoval roky denně tu černou tabuli, nemůže pochopit moje pocity při shlédnutí těchto 4 webminářů. Moc a moc za všechny kolegy děkuji, za objasnění základních věcí ohledně výuky. Nemyslím jen metodických, ale i těch, které souvisí s výchovou dětí. Musíme si uvědomit, že učitelé vzdělávají a vychovávají současně. Někdy až ve školách děti získají poznatek o tom, co je ve společnosti vhodné a co ne. Věřím, že je dobré a dokonce pro budoucí učitele přínosné vznik takových videí. Často na vysoké škole slýcháme různé názory o výchově a vzdělávání dětí. Tyto přednášky by měly být puštěny studentům pedagogiky v 5. ročníku . Přeji hodně zdraví

  32. Dobrý den, děkuji za úžasný seminář, ze které jsem nadšená. Je za ním vidět mnoho zkušeností, láska k dětem a k učitelskému povolání. Učebnice, pracovní sešity a všechny další materiály jsou perfektní a určitě je použiji. Škoda, že takových seminářů není víc. Romana Bukáčková ZŠ Jimramov

  33. Dobrý den,
    jsem velice nadšená ze všech materiálů. Jen bych se chtěla zeptat, jak řešit v 1. třídě použití bez interaktivní tabule a dataprojektoru. Konkrétně – nemám IT ani DP ve své třídě, musela bych se s prvňáčky , které budu mít příští školní rok, denně stěhovat do jiné třídy s IT. Což mi nepřipadá ideální. Děkuji za odpověď. Šárka K.

    1. Dobrý den,
      materiály AMOS byly ověřeny i ve škole, která interaktivní technikou nedisponovala vůbec, není tedy nutné žáky denně stěhovat, proučit 1. třídu s AMOSem se dá i bez IT.
      S pozdravem
      Miloš Novotný

  34. Dobrý den,
    děkuji za celý seminář. „Učebnice“ mne nadchly, stejně jako celková provázanost, následnost a dotaženost do detailů. Moc děkuji také za skvělé vedení semináře a přeji hlavně pevné zdraví a sil pro vytváření dalších učebních materiálů. Lenka Brychtová

  35. Dobrý den, jsem nadšená, super. Vše je komplexní, zapadá do sebe, zaměřené na žákovo pochopení a jeho individualitu. Už se těším jak budeme provádět pokusy. Moc se mi celý seminář líbil. Dala bych smajlíka radost.

  36. Dobrý den,
    velmi se mi líbí provázanost dvojího stránkování a piktografického znázorňování cvičení ve všech vyučovacích předmětech. Jsem velmi nadšena z Oskarovy prvouky. Moc děkuji za seminář.

  37. Dobrý den, dnešní díl opět nezklamal, nadchly mě Oskarovy pokusy, ale samozřejmě také propracovaná učebnice. Velmi děkuji, tyto materiály jsou pro mě jasná volba do 1. třídy. S pozdravem a přáním pevného zdraví Jana Reisnerová

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *