zpět na příspěvek Online seminář „AMOS“

Velice děkujeme za Vaše ohlasy a za možnost je zveřejnit:

Vše předčilo mé očekávání, lektorův hlas znám z video výuky, za mě super školení a perfektní návaznost do dalších ročníků. Po dlouhé době přednášel člověk z praxe, který má i vše odzkoušené přímo ve škole.

Mgr. Václava Honyšová

S ucelenou řadou v letošním roce pracovala kolegyně (mě to minulý rok bohužel minulo). Je nadšená a já si stále kladla otázku: Co je tak skvělého na těchto učebnicích? TEĎ už to vím, díky tomuto semináři, který jsem mohla zhlédnout v čase, který mi vyhovoval, a moc vám za to děkuji.

Mgr. Veronika Weidingerová

Jsem ráda, že jsem mohla seminář zhlédnout, a zjistila jsem, že člověk se učí opravdu celý život. I po tolika letech praxe jsem zjistila, že se všechno dá dělat ještě lépe, a za to jsem panu Novotnému vděčná.

Mgr. Zora Kotounová

Pokud by někdo váhal, zda se pustit do učení podle těchto materiálů, všude budu jen doporučovat. Pan lektor vše neskutečně dokonale vysvětlil, je znát, že má bohaté zkušenosti, vše je ověřené v praxi, což se mi velmi líbí.

Mgr. Petra Bednářová

Tento seminář mohu vřele doporučit. Skvělá organizace, vše perfektně propracované, výstižné. Velmi oceňuji sdílení praktických zkušeností, které jsou pro mě velmi cenné.

Mgr. Jana Stenchláková

Seminář perfektně připravený. Všechny učebnice, písanku atd. jsme prošli důkladně, včetně práce s interaktivní učebnicí. Pochopila jsem jednotlivé souvislosti, které by mě bez semináře vůbec nenapadly. Seminář určitě doporučím dále, děkuji panu Novotnému i za jeho osobní zkušenosti a skvělý výklad.

Mgr. Lenka Šínová

Seminář byl velmi přínosný. Sledování jednotlivých částí mě natolik zaujalo, že jsem přestala vnímat čas. Nejhodnotnější na tom je, že se vychází z praxe a materiály jsou již ověřeny. Prošla jsem „sprchou“ úžasných myšlenek, nápadů, metod… Vše do sebe logicky zapadá a nekončí to jen u prvního ročníku. Děkuji za ukázky, vysvětlení, návody, odkazy na další materiály a pomůcky, se kterými mohu spolu s žáčky pracovat.

Mgr. Danuše Šamšulová

Oceňuji způsob a pojetí semináře (vzhledem k této situaci) a také formu, kterou nám bylo vše předloženo (možnost si video zastavit, vrátit se k něčemu opakovaně, mít možnost 24 hodin na zhlédnutí). Formulace byly jasné a především názorné, tedy tak, jak my učitelé pracujeme (nebo bychom měli). Vážím si také zařazení osobních zkušeností pana Novotného a toho, co se dělo na pozadí, aby mohl tento soubor vzniknout. Podařilo se mi během těchto 4 částí získat to správné sebevědomí k tomu se souborem AMOS pracovat a být si jistější v této práci. Jsem velice ráda, že zazněly také tipy, jak výuku a práci s materiály individualizovat, protože to je to, s čím se většina učitelů denně ve svých třídách setkává. Myslím, že vznikl opravdu povedený a potřebný soubor materiálů. Za to patří určitě velikánský dík!

Mgr. Hana Opatřilová

Velice děkuji za inspiraci, sjednocení myšlenek, propracovanost do detailu, spoustu materiálu, ucelený pohled na propojenost a provázanost jednotlivých předmětů. Roky přemýšlím o tom, jak dětem co nejlépe vysvětlit učivo. A Vy jste moje myšlenky nádherně sloučil v úžasný a propracovaný celek. Smekám před Vámi a celým týmem. Děkuji za zpřístupněné materiály – nejen v této době.

Mgr. Romana Černohorská

Podle této řady učím letos poprvé své prvňáčky. Intuitivně mi velmi vyhovuje. Ale velmi přínosné pro mě bylo dozvědět se, proč je tam co a kdy zařazeno. Získala jsem potřebný nadhled a vhled do uceleného souboru. Jsem nadšená.

Mgr. Lucie Luxová

Vaše pojetí výuky a školy zcela odpovídá mým představám. V letošním školním roce poprvé učím podle vašich učebnic. Jsem nadšená já, žáci i rodiče. Vaše učebnice oceňuji i v současné době domácí výuky, i když je mi velmi líto, že učení nemohu se svými žáky prožívat já sama. Domácí studium děti podle těchto materiálů výborně zvládají. Rodiče si chválí vaše učebnice, výuková videa a online vysílání – byl to výborný nápad, já sleduji také a dělám si poznámky.

Mgr. Miloslava Matejová

Přínosný, lidsky vedený, s pochopením a zkušenostmi s prací dětí v této věkové kategorii i pro těžkosti učitelů.

Mgr. Iva Lubalová

Seminář mě bavil, zjistila jsem, že učebnice jsou výborně didakticky propracované. Učím podle Matýskovy matematiky a dost věcí mě překvapilo – dříve jsem si je neuvědomila (např. to rozdělení čísel do 39, pak 59 a 100 – a přechody přes desítku, super). A hlavně se ztotožňuji se samostatností žáků – je to výhoda nejen pro mě (učím na malotřídní škole), ale hlavně pro ty žáky i do budoucna (věřím, že kdo je samostatný, více toho v životě dokáže). A také souhlasím s tím, že čtenářská gramotnost je alfa omega dalšího vzdělávání a rozvoje dětí.

Mgr. Jana Urbanová

Při sledování semináře jsem si uvědomila, že při výuce často narážím na Vámi zmiňovaná úskalí. Několikrát během sledování jsem se pousmála nad tím, že popisujete identitckou situaci, kterou jsem měla já ve třídě. Líbí se mi, jak přemýšlíte a zkoumáte dětské duše a jejich potřeby. Také patřím k učitelům, kterým není jedno, jak děti 1. třídu zvládnou, s jakými dovednostmi a návyky, a cítím velkou zodpovědnost za jejich přípravu do dalších ročníků. Proto moc děkuji i za drobné postřehy a rady, které jsem slyšela. Budu je využívat.

Mgr. Jitka Patřičná

Nadšení, jedním slovem nadšení. Těšila jsem se na každé video. V každém videu mě šokovala neskutečná připravenost, promyšlenost, posloupnost, gradace, individualita, nabídka, interaktivnost. Jsem moc ráda, že jsem se kurzu zúčastnila. Pokud opět budu učit první třídu, rozhodně vím, pro jakou učebnici sáhnu. Jelikož vím, že nesahám jen pro učebnici, ale pro obrovský balík možností nejen pro mě, ale i pro své žáky. Vím, že v těchto učebnicích a materiálech najdu odpovědi na problémy žáků s učením. Mám možnost ušetřit čas a věnovat se víc dětem. Učebnice mi nabídne děti učit, být mentorem při cestě poznáním.

Markéta Bartůňková

zpět na příspěvek Online seminář „AMOS“