„Obrázky jsou jako živé! Děti vtáhnou do děje. Cítí se být součástí příběhu. A to je skvělé! Představují si, jak se klouzají jako Budulínek po ocásku lišky, jak pomáhají slepičce zachránit kohoutka nebo dědovi vytáhnout ze země velikou řepu.“

„Velmi příjemně působí barevné sladění všech obrázků. Autoři si pohráli s výběrem působivé barevné palety. Obrázky jsou barevně vyvážené. Probouzí v dětech dobrou náladu.“

„Po otevření pracovních učebnic Škola je tu jsem prožila intenzivní estetický zážitek z barev!“

„Z každé stránky intuitivně poznám, co budu s dětmi probírat, aniž bych musela číst zadání.“

„Při prvním seznámení s řadou učebnic Škola je tu mě na vnitřní straně obálky zaujala přehledná tabulka se vzdělávací nabídkou. Je to velká pomoc pro začínající učitele. Snadno se tak zorientují v učivu, které mají při předškolní přípravě žáků obsáhnout.“

„Je skvělé, že vznikl materiál, ve kterém je vše, co mám s dětmi v rámci předškolní přípravy během roku obsáhnout, vše je systematicky rozpracováno.“

„Díky propojení učiva s pohádkou jsou děti vtaženy do děje příběhu a práce nad úkoly je moc baví.“

„Líbí se mi, že do pohádek, které autorka převyprávěla, začlenila i slova, s nimiž se děti setkávají v úkolech. Učivo prolíná příběhem pohádky, děti tak ani nevnímají, že se učí a učení se tak pro ně stává zábavou.“

„Moc mi pomohla metodická doporučení – velká pomoc pro začínající učitele.“

„Mám už dlouholeté zkušenosti s vedením předškoláků. V řadě učebnic Škola je tu mě zaujaly neotřelé nápady autorů. Například z kroužení oválů v obrovských očích vlka byli nadšení i chlapci, které není jednoduché pro přípravu k psaní zaujmout.“

„Pohádková grafomotorika“ děti moc baví. Výborné nápady! Barevné plochy jsou dětem při kreslení oporou. Dětem moc pomáhá i naznačený směr, kterým mají vést pohyb rukou.“

„Úkoly jsou velmi nápadité.“

„Obrázky, které děti vybarvují, jsou dostatečně velké. Líbí se mi, že jsou ohraničeny tučnou konturou. Děti tak lépe vnímají, kde obrázek končí.“

„Obrázky určené k vybarvení jsou ve světlešedé barvě, a tak dětem linie, které mají obtahovat, příliš nenapovídají a mohou kreslit uvolněnou paží.“

„Koblížek je krásný moc, ta grafika je opravdu provedená dokonale a s láskou, je vidět, že to dělají lidé, kteří ctí své povolání. Děkuji, moc děkuji!“

„Prolnutí učiva pro předškoláky pohádkou je báječný nápad! Pohádky nás baví.“

„Součástí učebnic jsou i odkazy, kde si mohou děti pohádku poslechnout.“

„Dětem se líbilo, že si mohly pohádky zahrát i s loutkami. Navíc se při vystřihování loutek z přílohy procvičily ve stříhání. Líbí se mi, že tvůrci mysleli na to, aby se dětem loutky snadno vystřihovaly. I nalepování loutek na ruličku od toaletního papíru bylo snadné. Zvládly to všichni.“

„Myslím, že je fajn, že při tvorbě loutek děti využijí ruličky od toaletního papíru, které by jinak doma vyhodily. V naší školce rádi recyklujeme použité materiály a děti vedeme k ochraně přírody. Zaujalo mě, že na to autoři učebnic Škola je tu mysleli.“

„Loutky nalepené na ruličky od toaletních papírů se hned tak nezničí. Hrajeme s nimi dodnes.“

„Originální záložka je velmi praktická. Tím, že je oboustranná, nesjíždí dětem z řádku a zároveň si s ní snadno mohou založit stránku, na které jsme skončili.“

„Děti si pohádku mohly vyprávět i s pomocí obrázkové osnovy v leporelech. To je bavilo moc. A hlavně se jim líbilo, že leporela jsou barevná.“

„Obrázky v leporelech jsou moc pěkné. Děti v nich měly možnost pozorovat i spoustu detailů, a to se jim dost líbilo. Leporela z učebnice nás inspirovala k tvorbě vlastních pohádkových leporel.“

„Děti učíme pracovat podle návodu. Mně přišlo jako dobrý nápad, že součástí práce s loutkami je i návod na jejich výrobu.“