Právě vyšlo nové vydání učebnice Český jazyk 6 s prodlouženou schvalovací doložkou MŠMT
redaktor, 2. 9. 2015Právě vyšlo nové vydání učebnice Výchova k občanství 7
redaktor, 26. 8. 2015NOVINKA učebnice Přírodověda 4 – porozumění v souvislostech
redaktor, 22. 8. 2015
Již vyšla nová učebnice a pracovní sešit Přírodověda 4 – porozumění v souvislostech. Mají udělenu schvalovací doložku MŠMT. Na začátku školního roku 2015/2016 vyšla také multimediální interaktivní učebnici (MIUč+) Přírodověda 4 – porozumění v souvislostech. V současné době připravujeme učebnici a pracovní sešit Přírodověda 5 – porozumění v souvislostech.
Řada pro výuku anglického jazyka ve 4. ročníku (Listen and Speak With Mr B!) má udělenu schvalovací doložku
redaktor, 14. 8. 2015NOVINKA: Český jazyk 5
redaktor, 14. 8. 2015Čítanka 3 nově právě vyšla
redaktor, 25. 6. 2015
Čítanka 3 nově má udělenu schvalovací doložku MŠMT.
Čítanka si klade za cíl rozvíjet u žáků čtení s porozuměním. Obsahově je čítanka členěna stejně jako učebnice Já a můj svět 3 (prvouka). Navíc je zařazena kapitola s pohádkami. Důraz je kladen na práci s texty (především úkoly na čtení s porozuměním). Nechybí dramatické scénky, práce ve skupinách a další úkoly. V dolní části každé stránky jsou zařazena klíčová slova v anglickém jazyce.
NOVINKA Český jazyk 8
redaktor, 20. 2. 2015
Nová učebnice pro 8. ročník je koncipována v souladu s RVP ZV a svým uspořádáním navazuje na učebnice 6. a 7. ročníku. Každá kapitola obsahuje jak teorii učební látky, tak i dostatečné množství cvičení, pomocí nichž si žáci nejen zopakují jazykové vědomosti a dovednosti, ale především si upevní i nové učivo. Navíc jsou zde pravidelně zařazovány testy a jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učiva. Obdobně […]
Píšeme tiskacím písmem
redaktor, 19. 2. 2015Sešit na rýsování (tečkovaný, centimetrová síť)
redaktor, 12. 2. 2015
Sešit může sloužit například k následujícím účelům:
• k rýsování čtverců a obdélníků v době, kdy žáci ještě neumí rýsovat kolmice;
• k rýsování a kreslení osově souměrných obrazců;
• k rýsování mnohoúhelníků, vypočítávání jejich obvodu a obsahu;
• k zjednodušeným konstrukcím krychle a kvádru;
• k prvotním pokusům žáků znázornit jakékoliv prostorové objekty aj.