^ Zpět na seznam

Matematika (Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti) má udělenu schvalovací doložku MŠMT

Učebnici a pracovnímu sešitu Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti pro výuku matematiky na 2. stupni ZŠ a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (autoři: M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová) byla udělena schvalovací doložka MŠMT:

“Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-8655/2014 dne 22. května 2014 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace s dobou platnosti šest let.”

1 TÉMA = 1 UČEBNICE + 1 PRACOVNÍ SEŠIT

V učebnici je látka vysvětlena, přičemž hlavní důraz je soustavně kladen na jednoduchost výkladu a na bezprostřední provázanost s praktickým využitím právě probíraného matematického aparátu. Učebnice obsahuje dostatek vyřešených návodných úloh k podchycení všech jevů a úlohy na procvičení. Řazení kapitol v učebnici a pracovním sešitě je pochopitelně identické, předpokládá se souběžná práce s učebnicí i pracovním sešitem. K učebnici i pracovnímu sešitu bude jako podpora sloužit multimediální interaktivní učebnice.

KONCEPCE UČEBNIC (FORMÁT B5)

Hlavní snahou je látku předkládat čtivou formou s důrazem na přímočaré souvislosti s praxí a s dříve probíranou látkou. V učebnici je použito několik jednoduchých typů textů a označení, které mají napomoci orientaci. Jde o motivační texty, texty odkazující na dříve probranou látku, texty vysvětlující novou látku, úkoly k zamyšlení, „poučky“, řešené úlohy, shrnutí kapitoly, úlohy k procvičení.

KONCEPCE PRACOVNÍCH SEŠITŮ (FORMÁT A4)

Hlavní část obsahuje procvičovací úlohy s vynechaným místem pro řešení. Druhou částí jsou procvičovací úlohy, které mohou posloužit k individuálnímu přístupu učitele k žákům. Není třeba doplňovat dalšími sbírkami úloh. Na závěr kapitoly jsou vždy zařazeny úlohy nadstandardní a zajímavé. Sešit obsahuje klíč s řešením.

Nechat vzkaz