^ Zpět na seznam

Nové učebnice matematiky z tematické řady

– Probírané učivo je vždy uvedeno motivačním textem (praktický příklad).
– Učebnice obsahují množství vyřešených návodných úloh.
– Klíčová slova z probíraného učiva jsou uvedena v anglickém a německém jazyce.
– Na konci učebnic jsou zařazeny výsledky úloh k procvičování.
– Učebnice Procenta, trojčlenka se v mnoha příkladech zaměřuje na témata z finanční gramotnosti (sazby daně, úrokové sazby).

Učebnici a pracovnímu sešitu Zlomky, poměr pro výuku matematiky na 2. stupni ZŠ a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (autoři: M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová) byla udělena schvalovací doložka MŠMT: “Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-35 395/2014 dne 2. prosince 2014 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace s dobou platnosti šest let.”

Učebnici a pracovnímu sešitu Procenta, trojčlenka pro výuku matematiky na 2. stupni ZŠ a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (autoři: M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová) byla udělena schvalovací doložka MŠMT: “Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-37 268/2014 dne 24. listopadu 2014 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace s dobou platnosti šest let.”

1 TÉMA = 1 UČEBNICE + 1 PRACOVNÍ SEŠIT

V učebnici je látka vysvětlena, přičemž hlavní důraz je soustavně kladen na jednoduchost výkladu a na bezprostřední provázanost s praktickým využitím právě probíraného matematického aparátu. Učebnice obsahuje dostatek vyřešených návodných úloh k podchycení všech jevů a úlohy na procvičení. Řazení kapitol v učebnici a pracovním sešitě je pochopitelně identické, předpokládá se souběžná práce s učebnicí i pracovním sešitem. K učebnici i pracovnímu sešitu bude jako podpora sloužit multimediální interaktivní učebnice.

KONCEPCE UČEBNIC (FORMÁT B5)

Hlavní snahou je látku předkládat čtivou formou s důrazem na přímočaré souvislosti s praxí a s dříve probíranou látkou. V učebnici je použito několik jednoduchých typů textů a označení, které mají napomoci orientaci. Jde o motivační texty, texty odkazující na dříve probranou látku, texty vysvětlující novou látku, úkoly k zamyšlení, „poučky“, řešené úlohy, shrnutí kapitoly, úlohy k procvičení.

KONCEPCE PRACOVNÍCH SEŠITŮ (FORMÁT A4)

Hlavní část každé kapitoly obsahuje úlohy s vynechaným místem pro řešení.

Následují PROCVIČOVACÍ ÚLOHY, které slouží k dalšímu individuálnímu procvičení probírané látky. Není třeba doplňovat dalšími sbírkami úloh.

Na závěr jsou zařazeny úlohy NADSTANDARDNÍ A ZAJÍMAVÉ.

Sešit obsahuje klíč s řešením.

Nechat vzkaz