Čítanka 9

redaktor, 10. 5. 2010

Prohlédněte si ukázkové stránky z naší nové učebnice Čítanka pro 9. třídu. Učebnici byla udělena schvalovací doložka MŠMT.

Ukázky videí z našich MIUč

redaktor, 20. 3. 2010

Prohlédněte si zkrácené ukázky videí z našich multimediálních interaktivních učebnic. Videa v našich MIUč jsou ideálním prostředkem pro obohacení vyučování. Vám učitelům usnadní výklad a dětem svou názorností zapamatování probírané látky. Videa připravujeme v optimálním rozsahu jak pro udržení pozornosti, tak pro časové možnosti výuky (délka obvykle 3-10 minut).

Zeměpis 9

redaktor, 19. 3. 2010

Prohlédněte si ukázkové stránky z naší nové učebnice Zeměpis pro 9. třídu. Učebnici byla udělena schvalovací doložka MŠMT.

Chemie 8

redaktor, 19. 3. 2010

Prohlédněte si ukázkové stránky z naší nové učebnice Chemie pro 8. třídu. Učebnici byla udělena schvalovací doložka MŠMT.

ANGLIČTINA PRO NEJMENŠÍ – LISTEN AND PLAY

redaktor, 22. 1. 2010

Prohlédněte si ukázkové stránky z naší nové učebnice angličtiny pro 1. třídu. Učebnice je rozdělena na dva díly – pro 1. a 2. pololetí. Ke každému dílu jsou připravena poslechová CD. K názornější výuce můžete využít i karty slovní zásoby. Učebnici byla udělena schvalovací doložka MŠMT.

Desítky koleček

redaktor, 5. 2. 2009

Je to výtečná pomůcka na rozšíření číselného oboru do sta. V některých případech Je ji třeba doplnit o kolečka z kostky.

Skládací kostka s kolečky – v rukou žáků

redaktor, 5. 2. 2009

V následujícím článku popisujeme a znázorňujeme některé možnosti využití kostky a koleček při činnostním vyučování matematiky.

Demonstrační kostka s písmeny

redaktor, 3. 2. 2009

Pomůcka je souborem tří krychlí o hraně 9 cm – samohlásky krátké, samohlásky dlouhé a základní souhlásky pro nácvik čtení slabik. 1. krychle – soubor prvních šesti souhlásek 2. krychle – šest krátkých samohlásek 3. krychle – šest dlouhých samohlásek Pomůcka se používá při prvním vytváření dvoupísmenových slabik, žák vytváření slabik vnímá nejen sluchem, ale i vizuálně, neboť učitel k sobě přibližuje například […]