Hry se slabikami
redaktor, 7. 9. 2015Soubor obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě. Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami. Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, a nikoliv po jednotlivých písmenech. Náměty pro didaktické hry a činnosti […]
Učebnice a pracovní sešit Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) mají prodlouženu schvalovací doložku MŠMT
redaktor, 6. 9. 2015Právě vyšlo nové vydání učebnice Český jazyk 6 s prodlouženou schvalovací doložkou MŠMT
redaktor, 2. 9. 2015Právě vyšlo nové vydání učebnice Výchova k občanství 7
redaktor, 26. 8. 2015NOVINKA učebnice Přírodověda 4 – porozumění v souvislostech
redaktor, 22. 8. 2015Již vyšla nová učebnice a pracovní sešit Přírodověda 4 – porozumění v souvislostech. Mají udělenu schvalovací doložku MŠMT. Na začátku školního roku 2015/2016 vyšla také multimediální interaktivní učebnici (MIUč+) Přírodověda 4 – porozumění v souvislostech. V současné době připravujeme učebnici a pracovní sešit Přírodověda 5 – porozumění v souvislostech.
Řada pro výuku anglického jazyka ve 4. ročníku (Listen and Speak With Mr B!) má udělenu schvalovací doložku
redaktor, 14. 8. 2015NOVINKA: Český jazyk 5
redaktor, 14. 8. 2015Čítanka 3 nově právě vyšla
redaktor, 25. 6. 2015Čítanka 3 nově má udělenu schvalovací doložku MŠMT.
Čítanka si klade za cíl rozvíjet u žáků čtení s porozuměním. Obsahově je čítanka členěna stejně jako učebnice Já a můj svět 3 (prvouka). Navíc je zařazena kapitola s pohádkami. Důraz je kladen na práci s texty (především úkoly na čtení s porozuměním). Nechybí dramatické scénky, práce ve skupinách a další úkoly. V dolní části každé stránky jsou zařazena klíčová slova v anglickém jazyce.
NOVINKA Český jazyk 8
redaktor, 20. 2. 2015Nová učebnice pro 8. ročník je koncipována v souladu s RVP ZV a svým uspořádáním navazuje na učebnice 6. a 7. ročníku. Každá kapitola obsahuje jak teorii učební látky, tak i dostatečné množství cvičení, pomocí nichž si žáci nejen zopakují jazykové vědomosti a dovednosti, ale především si upevní i nové učivo. Navíc jsou zde pravidelně zařazovány testy a jazykové rozbory, které přispívají k cyklickému opakování učiva. Obdobně […]